Tuesday, March 9, 2010

Diana şi francezul de la Montpellier!

Nicio distanţã nu-i prea mare cu internetul ãsta! :))


Eheee, nu ştiu cît apreciazã unii aceste lucruri, dar pentru mine sunt importante, cã-s ale mele!

În aceastã searã cineva îmi spune “Bunã seara!” într-o altã limbã, în francezã mai exact!

Rãmîn puţin uimitã, dupã care îi rãspund la salut, ca mai apoi sã fiu uimitã şi mai tare!

Nu ne-am întîlnit cumva la meciul Constanţei?

Şi uite aşa Diana s-a blocat!

La meciul HCM Constanţa – Montpellier, de la Buzãu, am stat în spatele francezilor! Bineînteles, privirea îmi era aţintitã cãtre ei! La televizor pãreau ei mari, dar în realitate erau şi mai şi, drept pentru care mã uitam cu uimire. Poate vi s-a întîmplat şi vouã acest lucru, ce zic eu poate, mai mult ca sigur.

Şi în acest mod, privirea mea cu a jucãtorului respectiv “s-a ciocnit”! Dupã un time-out, dacã îmi amintesc eu bine! Bineînţeles, la pauzã, la încãlzire, eu cu ochii pe ei, cã deh, rareori poţi vedea o echipã ca Montpellier pe viu. Şi uite aşa am fost şi eu înregistratã în memoria vizualã a unora.

Acum sã vã spun cine a fost cel care m-a surprins, plãcut, în aceastã searã!

Florent Joli, un jucãtor foarte bun , dar şi foarte simpatic!

Pe lîngã lucruri neinteresante, l-am întrebat ce pãrere are despre echipa Constanţei, dacã tot e singura care a bãtut pe Montpellier pînã acum, în ultimul timp, şi despre şansele acesteia sã treacã de Veszprem!

"Constanţa e o echipã bunã, dar , sincer, nu cred cã poate sã treacã de MKB Vesprem!"

I-am adus aminte cã în meciul contra lor au reuşit “o minune”, de ce nu ar mai fi şi cu Veszprem!?

Rãspunsul a venit repede!

"Poate, de ce nu?"

Nu vã mai “plictisesc” cu altele!

Mai pãstrez şi pentru mine! :))

Ia uite aici ce frumos aplaudam eu :) 00:57



No comments: